Od lipca 2016 r. do czerwca 2017 r. w Warszawie oddano łącznie 63 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej, a w budowie wciąż pozostaje ok. 221 tys. mkw. Bezsprzecznie aglomeracja warszawska jest największym i najbardziej zróżnicowanym rynkiem handlowym w Polsce - mówią eksperci Colliers International.
W budowie znajdują się trzy kolejne projekty - Galeria Młociny (75 tys. mkw.), Galeria Północna (64 tys. mkw.) i Nowa Stacja Pruszków (27 tys. mkw.).
Równie bogato prezentują się plany na przyszłość.
W latach 2018-2020 na stołeczny rynek ma trafić kolejne 150 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych, głównie w ramach rozbudów istniejących obiektów oraz budowy centrów zakupów codziennych w miejscowościach podwarszawskich.
Więcej o zrealizowanych i planowanych inwestycjach czytaj w propertynews.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Warszawski rynek handlowy rośnie jak na drożdżach