W poniedziałek może zakończyć się stalowy rozdział w historii katowickiej spółki. O ile jej włoski inwestor znajdzie wymagane poparcie...
- Wymagana liczba głosów za przyjęciem uchwały to 75 proc. obecnych na walnym - wyjaśnia Mieczysław Skołożyński, wiceprezes Stalexportu.
Spółka Atlantia notowana na giełdzie w Mediolanie, ma 56,24 proc. akcji Stal- exportu. W wyniku lipcowego wezwania zwiększyła swój stan posiadania o jakieś 6 proc. Czy to wystarczy? Wiele wskazuje na to, że dojdzie do porozumienia z drobnymi akcjonariuszami, np. z Julius Baer Investment Management LLC, który jest właścicielem 4,17 proc. walorów śląskiej spółki, a dodatkowo zarządza pakietem 4,04 proc. akcji należących do Julius Baer International Equity Fund. To jedyni ujawnieni akcjonariusze. Wcześniej Atlantia zaproponowała ich przedstawicielowi członkostwo w radzie nadzorczej Staelxportu - przypomniał "Puls Biznesu".
Jeśli na walnym nie będzie niespodzianek, to zapadnie ostateczna decyzja o zmianie nazwy spółki na Stalexport Autostrada, pod którą firma będzie notowana na GPW.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Stalexport wreszcie na ostatniej prostej