PFR Nieruchomości szuka autora "nieszablonowej" kampanii Mieszkania Plus

PFR Nieruchomości szuka autora "nieszablonowej" kampanii Mieszkania Plus
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wyłonienie projektów graficznych, które w nieszablonowy i kreatywny sposób oddadzą ideę przyświecającą programowi Mieszkanie Plus - to cel konkursu, który ogłosił PFR Nieruchomości. Zwycięska praca zostanie wykorzystana w kampanii reklamowej w całej Polsce.

- Nasz konkurs kierujemy do studentów, ponieważ chcemy wykorzystać potencjał młodego wieku, aby wyjść poza schematy, czekamy na świeże i niesztampowe pomysły. Poza tym to właśnie Ci młodzi ludzie w przyszłości będą beneficjentami programu Mieszkanie Plus - podkreślił wiceprezes PFR Nieruchomości Grzegorz Muszyński.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PFR Nieruchomości szuka autora "nieszablonowej" kampanii Mieszkania Plus

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!