Inwestycje zagraniczne - usługowe oraz produkcyjne - są jednym z motorów rozwoju polskiego rynku nieruchomości – ocenił p.o. prezesa Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Krzysztof Senger podczas Dni Polskich na Targach Nieruchomości i Inwestycji w Cannes.
Jak podała Agencja, nasz kraj reprezentują na stoisku firmy: Seedia, Hyper Poland, architekci ze studiów Forma Capichosa i WWAA, TFI PZU, Związek Szkółkarzy Polskich, a także miasto Lublin oraz Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna.
Uczestnicy stoiska zostali wybrani w drodze zorganizowanego przez PAIH konkursu. Finałowa ósemka uzyskała największą liczbę punktów; zwracano uwagę m.in. na innowacyjność, atrakcyjność i dopasowanie oferty podmiotu do koncepcji targów. Poza polskim stoiskiem narodowym dla firm i regionów, PAIH utworzyła również specjalną strefę networkingową.
Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2019, które potrwają do piątku, są jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń sektorowych na świecie. Od trzech dekad impreza odbywa się w Palais des Festivals w Cannes - kojarzonym ze słynnym festiwalem filmowym, czerwonym dywanem i gwiazdami srebrnego ekranu.
Jak podkreśliła PAIH, tegoroczna, jubileuszowa impreza jest okazją do zwrócenia uwagi zagranicznych liderów sektora nieruchomości na Polskę.
- Prezentowanie pod wspólnym szyldem stoiska narodowego firm, a także nowoczesnej oferty miast i regionów sprzyja pozycjonowaniu Polski jako kraju z bogatą paletą innowacyjnych rozwiązań dla nieruchomości - podsumował Senger.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Inwestycje zagraniczne napędzają polski rynek nieruchomości