Cztery firmy zgłosiły się do konkursu na wybór sponsora tytularnego budowanego na Euro 2012 stadionu w Gdańsku, nazywanego do tej pory Baltic Areną. Do 9 grudnia mają one czas na złożenie propozycji konkretnej nazwy i deklarowanej kwoty. Tego samego dnia powinna zebrać się komisja, która dokona wyboru.
"Zainteresowanym firmom przesłaliśmy szczegółowy regulamin konkursu i teraz czekamy na ich konkretne propozycje. Koperty z nową nazwą stadionu oraz oferowaną kwotą powinny znaleźć się w siedzibie BIEG 2012 do godziny 15.30 9 grudnia. Nie mogę jednak zdradzić, jacy oferenci zadeklarowali chęć wzięcia udziału w finałowej rozgrywce, bo być może oni sobie tego nie życzą" - dodał Kalata.
W skład komisji konkursowej wchodzi sześć osób - trzy wywodzą się ze spółki BIEG 2012, a trzy delegował prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. "Najpierw otworzymy koperty z proponowanymi nazwami i zweryfikujemy, czy są one zgodne z polityką wizerunkową miasta. W razie wątpliwości, będziemy głosować i jeśli proponowane określenie nie zyska naszej akceptacji, drugiej koperty nie będziemy w ogóle otwierać. Nazwa ma składać się z dwóch członów, a jednym z nich musi być wyraz +Arena+. Głosowania nie będzie oczywiście przy drugiej fazie. Kto da więcej, ten wygrywa" - podkreślił Kalata.
Umowa zostanie podpisana na pięć lat i obowiązywać będzie od 1 stycznia 2010 roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Cztery firmy w konkursie na nazwę stadionu w Gdańsku