Szacunkowy koszt całej inwestycji związanej z budową Stadionu Narodowego w Warszawie to około 3 mld zł, z tego 1,2 mld to koszt budowy samego stadionu, poinformowali posłów przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Jak poinformował przedstawiciel resortu sportu, w Warszawie na 37 ha powstanie stadion na 55 tys. widzów, hala na 15 tys. osób, centrum kongresowo- wystawiennicze, hotel, biura, centrum handlowo- usługowe, przewidziano też pieszy most przez Wisłę. Termin zakończenia budowy przewidziano na 2011 r.
W czerwcu 2012 r. na Stadionie Narodowym ma zostać rozegrany mecz otwarcia piłkarskich mistrzostw Europy, organizowanych wspólnie przez Polskę i Ukrainę.
Do organizacji meczy Euro 2012 przygotowują się również inne miasta: Gdańsk, Wrocław, Poznań, a także tzw. miasta rezerwowe: Chorzów i Kraków.
Prezes PKP Andrzej Wach zapowiedział, że do roku 2012 PKP zainwestuje w związku z Euro 2012 około 9 mld euro w linie kolejowe (modernizacja około 1200 km sieci), dworce i tabor. Modernizacja linii kolejowych pochłonie 6,7 mld euro, choć Wach zastrzegł przy tym, że szacunki te powstały w czasie, gdy w branży były niższe ceny. Szef PKP dodał, że do roku 2012 nie ma możliwości, by pociągi w Polsce jeździły szybciej niż 200 km na godzinę. - Budowa linii dużych prędkości ten standard może podwyższyć i o takim projekcie myślimy, ale nie w kontekście Euro - powiedział Wach.
Szef Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Janusz Koper zapowiedział, że do roku 2012 powinna powstać sieć dróg krajowych i autostrad, która obsłuży zwiększony ruch związany z Euro 2012.
W roku 2012 w Polsce ma funkcjonować około 1600 km autostrad, powiedział Koper. Zapowiedział też w najbliższych latach budowę wielu dróg ekspresowych - tylko w roku 2008 ma się rozpocząć budowa 514 km takich dróg.