PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Baltic Arena chce sprzedać nazwę

Autor: PAP
19-11-2009 05:10

Na początku przyszłego roku rozstrzygnięta zostanie kwestia sprzedania nazwy budowanego w Gdańsku stadionu, które obecnie funkcjonuje jako Baltic Arena. Wtedy również powinien zostać wyłoniony operatora tego obiektu, który jest budowany na piłkarskie mistrzostw Europy w 2012 roku.

Obecnie prowadzone są rozmowy z kilkoma podmiotami, które zainteresowane są nabyciem prawa do nazwy - ma ono kosztować kilka milionów złotych, a umowa przewidziana jest na pięć lat - poinformował wiceprezes Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Adam Kalata
"Poza sponsorem tytularnym stadionu poszukujemy także partnera technologicznego oraz oficjalnych dostawców różnych towarów i usług" - dodał Kalata, który podczas odbywającej się w Gdańsku dwudniowej konferencji Press Euro przedstawił koncepcję planowanej komercjalizacji powierzchni stadionu. Dzięki temu część z zainwestowanych pieniędzy w budowę ma wrócić do inwestora.

"Wyjątkową gratką powinny być loże VIP, których na naszym obiekcie będzie 40. Dla wielu firm posiadanie takiej enklawy na stadionie jest ważnym punktem strategii biznesowej oraz elementem podnoszącym ich prestiż. Na podstawie przeprowadzonych badań wiemy, że 71 procent biznesmenów zaprasza do swoich lóż klientów, 63 proc. partnerów biznesowych i kooperantów, 47 proc. pracowników, a tylko 39 proc. znajomych i rodziny" - podkreślił Kalata.

Standardowa loża składa się z części konferencyjnej oraz wypoczynkowej i ma powierzchnię 30 metrów kwadratowych. Tylko niektóre z nich będą dwa razy większe. Integralną częścią każdej loży jest 10 miejsc z widokiem na boisko.

1385 miejsc ma znajdować się natomiast na specjalnej trybunie VIP połączonej z Klubem Biznesu, tarasem oraz restauracją VIP, z której będzie mogło jednocześnie korzystać 500 osób. "Zwykli" kibice będą mieli do dyspozycji 24 kioski z jedzeniem, które zlokalizowane zostaną na promenadzie górnej i dolnej.

"Na tym nie kończy się nasza oferta na marketingowe wykorzystanie tego stadionu. W planie jest również czynny non stop dwupoziomowy Fun Pub na 200 osób, który znajduje się w trybunie północnej oraz Fun Shop połączony z muzeum sporty. Do zagospodarowanie jest również zajmująca obszar prawie 9 tysięcy metrów kwadratowych powierzchnia handlowo-usługowa, gdzie mogą znaleźć się sklepy, kluby fitness i inne tego typu usługi. Po mistrzostwach Europy chcemy również zagospodarować działkę położoną przy stadionie. To idealne miejsce dla biur, sklepów, hoteli. W ten rejon przeniesione zostaną również Międzynarodowe Targi Gdańskie" - powiedział Kaleta.

Atrakcją ma być okalający stadion i liczący 1715 metrów profesjonalny tor wrotkarski. Zostanie on połączony z całym kompleksem ścieżek i promenad, które znajdują się w pasie nadmorskim i prowadzą z Brzeźna do Sopotu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

32 404 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

583 371 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.