Baltic Arena chce sprzedać nazwę

Baltic Arena chce sprzedać nazwę
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na początku przyszłego roku rozstrzygnięta zostanie kwestia sprzedania nazwy budowanego w Gdańsku stadionu, które obecnie funkcjonuje jako Baltic Arena. Wtedy również powinien zostać wyłoniony operatora tego obiektu, który jest budowany na piłkarskie mistrzostw Europy w 2012 roku.

Obecnie prowadzone są rozmowy z kilkoma podmiotami, które zainteresowane są nabyciem prawa do nazwy - ma ono kosztować kilka milionów złotych, a umowa przewidziana jest na pięć lat - poinformował wiceprezes Biura Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Adam Kalata

"Poza sponsorem tytularnym stadionu poszukujemy także partnera technologicznego oraz oficjalnych dostawców różnych towarów i usług" - dodał Kalata, który podczas odbywającej się w Gdańsku dwudniowej konferencji Press Euro przedstawił koncepcję planowanej komercjalizacji powierzchni stadionu. Dzięki temu część z zainwestowanych pieniędzy w budowę ma wrócić do inwestora.

"Wyjątkową gratką powinny być loże VIP, których na naszym obiekcie będzie 40. Dla wielu firm posiadanie takiej enklawy na stadionie jest ważnym punktem strategii biznesowej oraz elementem podnoszącym ich prestiż. Na podstawie przeprowadzonych badań wiemy, że 71 procent biznesmenów zaprasza do swoich lóż klientów, 63 proc. partnerów biznesowych i kooperantów, 47 proc. pracowników, a tylko 39 proc. znajomych i rodziny" - podkreślił Kalata.

Standardowa loża składa się z części konferencyjnej oraz wypoczynkowej i ma powierzchnię 30 metrów kwadratowych. Tylko niektóre z nich będą dwa razy większe. Integralną częścią każdej loży jest 10 miejsc z widokiem na boisko.

1385 miejsc ma znajdować się natomiast na specjalnej trybunie VIP połączonej z Klubem Biznesu, tarasem oraz restauracją VIP, z której będzie mogło jednocześnie korzystać 500 osób. "Zwykli" kibice będą mieli do dyspozycji 24 kioski z jedzeniem, które zlokalizowane zostaną na promenadzie górnej i dolnej.

"Na tym nie kończy się nasza oferta na marketingowe wykorzystanie tego stadionu. W planie jest również czynny non stop dwupoziomowy Fun Pub na 200 osób, który znajduje się w trybunie północnej oraz Fun Shop połączony z muzeum sporty. Do zagospodarowanie jest również zajmująca obszar prawie 9 tysięcy metrów kwadratowych powierzchnia handlowo-usługowa, gdzie mogą znaleźć się sklepy, kluby fitness i inne tego typu usługi. Po mistrzostwach Europy chcemy również zagospodarować działkę położoną przy stadionie. To idealne miejsce dla biur, sklepów, hoteli. W ten rejon przeniesione zostaną również Międzynarodowe Targi Gdańskie" - powiedział Kaleta.

Atrakcją ma być okalający stadion i liczący 1715 metrów profesjonalny tor wrotkarski. Zostanie on połączony z całym kompleksem ścieżek i promenad, które znajdują się w pasie nadmorskim i prowadzą z Brzeźna do Sopotu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Baltic Arena chce sprzedać nazwę

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!