Wmurowano kamień węgielny pod inwestycję Park Handlowy Family Point w Głogowie. Inwestor, Family Point sp. z o.o., planuje ukończyć budowę obiektu do końca grudnia 2012 roku. W ciągu najbliższych kilku lat w Polsce ma powstać około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem.
Obiekt o powierzchni najmu 4 600 metrów kwadratowych powstaje w południowej części miasta, przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajduje się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście.
Swoją działalność w nowym Parku Handlowym rozpoczną najemcy z branży elektronicznej, drogeryjnej, odzieżowej, obuwniczej i sportowej. Wśród najemców znajdą się sklepy takich marek jak: Rossmann, Martessport czy Ketlon Centrum Chińskie.
Koncepcja Family Point jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu na 175 miejsc postojowych.
- Przygotowując projekt w 70-tysięcznym Głogowie analizowaliśmy miasto pod względem liczby mieszkańców i ich siły nabywczej. Miasto jest dla nas bardzo interesujące, m.in. ze względu na wyższy niż średnia krajowa poziom dochodów na mieszkańca. Jesteśmy również przekonani, że najemcy parku Family Point będą wartością dodaną dla istniejącej aglomeracji handlowej - wyjaśnia Rainer Garger, partner zarządzający inwestora. Czytaj więcej
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W Polsce powstanie 30 parków handlowych Family Point