Dotąd Ursus kojarzył się z fabryką ciągników, ale władze dzielnicy zapowiedziały kampanię, która ma przyczynić się do zmiany sposobu myślenia o tym rejonie stolicy.
Ursus wciąż jeszcze postrzegany jest jako gmina produkująca traktory. Kampania promocyjna, która niebawem się rozpocznie ma na celu rozpowszechnienie obrazu jaki dzielnica zyskała przez ostatnie lata. Na ulotkach, plakatach i bannerach będzie można zobaczyć nowoczesne osiedla, place zabaw i parki. W ramach akcji wizerunkowej, wspieranej przez firmy deweloperskie, zostanie m.in. ogłoszony konkurs na projekt rzeźby przedstawiającej niedźwiedzia, który znajduje się w herbie Ursusa, a także maskotkę dzielnicy. Rzeźba ma stanąć w Skoroszach, w nowoczesnym rejonie mieszkaniowym dzielnicy, a jej wybór będzie należał do mieszkańców.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ursus chce zmienić wizerunek