Na coraz dojrzalszym polskim rynku budowlanym nowe technologie przestają być ciekawostką, a stają się biznesową koniecznością.
- Zaczynamy formalne, ustrukturyzowane zarządzanie innowacjami. Proste metody poprawiania marży, rentowności oraz efektywności już nam się skończyły - ogłosił w styczniu Dariusz Blocher, prezes Budimeksu.
Trudno o bardziej znaczący głos niż ten, który pada ze strony szefa największej grupy budowlanej w Polsce, osiągającej ponadprzeciętne dla branży wyniki finansowe.
Drobnymi krokami
Katalizatorem zmian jest sytuacja na rynku - galopujące koszty robocizny, materiałów budowlanych czy transportu będą musiały się odbić na wynikach firm.*O nowych technologiach i innowacjach w polskim budownictwie piszemy w dalszej części artykułu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Świecący asfalt, biurowiec-słonecznik, kompozytowe mosty. Innowacje w budownictwie to konieczność