Konsorcjum zależnej od Polimeksu-Mostostalu spółki Torpol złożyło najtańszą ofertę w przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 143 Kalety - Kluczbork. Jej wartość opiewa na ponad 367 mln zł brutto.
1. Konsorcjum: Pol-Aqua, Dragados, Vias y Construcciones, Electren (trzy ostatnie Hiszpania) - 469,8 mln zł
2. Konsorcjum: Torpol (grupa Polimex-Mostostal), Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor, Pozbud T&R - 367,53 mln zł
3. Porr Polska - 377,77 mln zł
4. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych z Wrocławia (grupa Trakcja-Tiltra), Dolkom, PKP Energetyka - 380,42 mln zł
5. Konsorcjum: Strabag Rail Polska, Strabag Rail (Niemcy) - 430,4 mln zł
6. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie (grupa ZUE) - 397,16 mln zł
7. Konsorcjum: Feroco, Salcef Costruzzioni Edili e Ferroviarie (Włochy), Salcef Polska - 392,72 mln zł
Budżet inwestora opiewa na 369,61 mln zł brutto. Zadanie obejmuje odcinek o długości ok. 70 km, a na zrealizowanie zadania zwycięzca przetargu będzie miał 740 dni.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Spółka Polimeksu bliska kolejowego kontraktu za 367 mln zł