Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Siedmiu chętnych w przetargu na S17. Strabag najtańszy

Autor: WNP.PL (TE)
09-11-2015 21:07
Siedmiu chętnych w przetargu na S17. Strabag najtańszy

Najtaniej zadanie wyceniło konsorcjum Strabag, Strabag Infrastruktura Południe, którego oferta opiewa na 370,48 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 483,25 mln zł brutto.

Fot. mat. pras.

GDDKiA otrzymała oferty od siedmiu wykonawców zainteresowanych zaprojektowaniem i budową odcinka drogi ekspresowej S17 od węzła Lubelska do początku obwodnicy Kołbieli.

Przetarg obejmuje trasę o długości 15,2 km. Najtaniej zadanie wyceniło konsorcjum Strabag, Strabag Infrastruktura Południe, którego oferta opiewa na 370,48 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 483,25 mln zł brutto.
Drugi pod względem ceny jest Porr Polska Infrastructure (378,59 mln zł brutto), a trzecie konsorcjum Mirbud, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim (394,29 mln zł brutto).

Pozostałe oferty złożyły: konsorcjum Mota-Engil Central Europe, Warbud (397,18 mln zł brutto), konsorcjum Aldesa Construcciones Polska, Aldesa Construcciones (420,37 mln zł brutto), Budimex (428,82 mln zł brutto) oraz konsorcjum Polaqua, Dragados (428,91 mln zł brutto).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będą brane pod uwagę: cena (90 proc.), gwarancja (5 proc.) oraz termin realizacji (5 proc.).

Wszyscy oferenci zadeklarowali 34-miesięczny okres realizacji oraz 10-letni okres gwarancji. Do czasu realizacji nie będą wliczane okresy zimowe (od 15 grudnia do 15 marca).

W ramach inwestycji mają powstać cztery węzły drogowe: Góraszka, Wiązowna, Wólka Mlądzka i Ostrów. W ciągu drogi ekspresowej i nad nią zostanie zbudowanych 16 obiektów inżynierskich, powstaną miejsca obsługi podróżnych, urządzenia ochrony środowiska oraz drogi dojazdowe do obsługi ruchu lokalnego.

- Po weryfikacji złożonych ofert ogłosimy wybór najkorzystniejszej. Następnie dokumentacja przetargowa zostanie sprawdzona przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Brak odwołań i pozytywny wynik kontroli umożliwią szybkie podpisanie umowy z wykonawcą - podała GDDKiA.

Kontrakt będzie realizowany w formule „projektu i buduj” - przyszły wykonawca w ciągu dziesięciu miesięcy od podpisania umowy opracuje projekt budowlany. Pięć miesięcy później, po uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, mają ruszyć prace budowalne.

- Przed oddaniem do ruchu wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą oraz uzyska decyzję dopuszczenia do użytkowania drogi. Nawierzchnia drogi ekspresowej wykonana będzie w technologii betonu cementowego - podsumowano.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 648 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP