PKP PLK zamierzało przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia 825,96 mln zł brutto. Wszystkie złożone oferty opiewają na dużo niższą kwotę.
Oferty złożyło 7 wykonawców:
1. Konsorcjum Trakcji Polskiej (lider) i Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Kolejowej w Krakowie, które zaoferowało cenę 632 238 157,67 zł brutto.
2. Konsorcjum firm Torpol, Feroco, Intercor i Zakładu Robót Komunalnych – DOM, które zaoferowało cenę 584 537 797,84 zł brutto,
3. Konsorcjum firm PTU Polska i PORR Technobau und Umwelt, które zoferowało cenę 685 165 844,19 zł brutto.
4. Konsorcjum firm Strabag (lider) Strabag Rail GmbH, Trakce a.s., Trakce-Tor, Transkol I Tchas Polska, które zaproponowało 720 088 220,75 zł brutto.
5. Budimex, który zaproponował cenę 764 915 028,08 zł brutto.
6. Konsorcjum firm OHL ZS a.s. (lider) i Przedsiębiorstwo Tor-Kar-Sson Zbigniew Kargu;, które zaproponowało cenę 603 783 111,47 zł brutto.
7. Konsorcjum LCS Gdańsk - PKP Energetyka (pełnomocnik), Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury, Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe, które zaoferowało 603 900 866,13 zł brutto.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Siedem ofert na modernizację linii kolejowej E-65