PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Selena FM planuje dalszy wzrost przychodów w 2011 r.

Autor: ISB
15-11-2010 14:34

Spółka Selena FM, producent i dystrybutor chemii budowlanej, planuje dalszy wzrost przychodów w 2011 roku po tym, jak w ciągu trzech kwartałów tego roku przekroczyła poziom ubiegłorocznej sprzedaży (odpowiednio: 652,1 mln zł wobec 650,0 mln zł), podała spółka w komunikacie.

"W roku 2011 Grupa Selena planuje dalszy wzrost przychodów ze sprzedaży. W celu obniżenia kosztów operacyjnych Zarząd Grupy kontynuować będzie programy optymalizacyjne oraz integracyjne mające zreorganizować procesy sprzedażowe i zapewnić pełne wykorzystanie globalnej sieci dystrybucji. Pierwsze oszczędności pojawią się już w roku 2011, jednak pełen efekt synergii oczekiwany jest od roku 2012" - głosi komunikat.
Grupa Selena już we wrześniu 2010 roku przekroczyła przychody ze sprzedaży za rok 2009 (652,1 mln zł po trzech kwartałach 2010 roku wobec 650,0 mln zł za cały rok 2009).

"Zwiększenie przychodów oraz zysku jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji geograficznej oraz rozwoju nowych grup produktowych. Na wzrost przychodów o kwotę 167,4 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego złożyły się głównie: konsolidacja wyników nowo nabytych spółek - producenta materiałów dachowych Izolacja - Matizol z Gorlic i hiszpańskiej Quilosy będącej liderem na iberyjskim rynku uszczelniaczy i klejów - oraz organiczny rozwój sprzedaży w Polsce, Europie Wschodniej i Brazylii" - czytamy dalej w komunikacie.

Selena podkreśla tez, że osiągnęła najwyższą w swojej historii sprzedaż na rynku krajowym w wysokości 225,6 mln zł, co było m.in. efektem wprowadzenia do sprzedaży nowych produktów. Łącznie sprzedaż w Polsce stanowiła 35% przychodów Grupy.

"Dzięki utrzymującej się na rynkach wschodnich wysokiej koniunkturze Selena odnotowała również znaczny wzrost sprzedaży w Rosji, Kazachstanie oraz na Ukrainie. Blisko 30% wzrost sprzedaży w Brazylii był wynikiem umocnienia marki Tytan Professional oraz rozwoju nowego systemu dystrybucji bezpośredniej" - napisała także spółka.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 27,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 32,73 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 652,07 mln zł wobec 479,31 mln zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 375 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

586 860 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.