PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Są oferty na dokończenie A1 Stryków - Tuszyn po Polimeksie

Autor: wnp.pl (Tomasz Elżbieciak)
06-06-2014 11:53 |  aktualizacja: 06-06-2014 13:24
Są oferty na dokończenie A1 Stryków - Tuszyn po Polimeksie
fot. PTWP (Paweł Pawłowski)

Łódzki oddział GDDKiA otworzył oferty w trzech przetargach na dokończenie budowy 40-kilometrowego odcinka autostrady A1 Stryków - Tuszyn, którego wcześniejszym wykonawcą było konsorcjum Polimeksu-Mostostalu. W dwóch przetargach najtańsze oferty należą do konsorcjum Budimeksu i Strabaga, a w trzecim jest to Mota-Engil Central Europe.

Pierwszy z przetargów obejmuje nieco ponad 14-kilometrowy fragment trasy od węzła Stryków, drugi - środkową część autostrady o długości 10 km, a trzeci - prawie 16-kilometrowy fragment do węzła Tuszyn.
Kryterium wyboru najkorzystniejszych ofert będzie najniższa cena. GDDKiA wymaga, aby prace projektowe i roboty wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zostały ukończone w ciągu 22 miesięcy od zawarcia umów.

Pierwszy fragment trasy najtaniej chce wybudować konsorcjum Budimeksu i Strabaga, które wyceniło swoje usługi na 339,62 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 366,97 mln zł brutto.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Mota-Engil Central Europe - 348,77 mln zł

2. Pol-Aqua - 405,11 mln zł

3. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 384,05 mln zł

4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali (Włochy), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud) - 353,53 mln zł

5. Konsorcjum: Strabag, Budimex - 339,62 mln zł

6. Astaldi (Włochy) - 378,36 mln zł

W przypadku drugiego fragmentu najtańsza oferta należy do Mota-Engil Central Europe i opiewa ona na 360,74 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 402,48 mln zł brutto.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Mota-Engil Central Europe - 360,74 mln zł

2. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 412,75 mln zł

3. Konsorcjum: Budimex, Strabag - 363,99 mln zł

4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali (Włochy), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud) - 378,69 mln zł

5. Astaldi (Włochy) - 396,66 mln zł

Natomiast na trzeci fragment najtańszą ofertę złożyło konsorcjum Budimeksu i Strabaga. Wynosi ona 327,04 mln zł brutto wobec budżetu zamawiającego w wysokości 414,32 mln zł brutto.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Mota-Engil Central Europe - 354,40 mln zł

2. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 372,42 mln zł

3. Konsorcjum: Strabag, Budimex - 327,04 mln zł

4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali (Włochy), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud) - 332,56 mln zł

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 762 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP