Grupa Redan od kliku miesięcy przygotowuje platformę e-commerce dla rynku dyskontowego. - Przy skali naszego działania będzie to wypełnienie pewnej niszy. Na dziś, na tym rynku nie ma bowiem poważnych graczy. Jestem przekonany, że sprzedaż rozpoczniemy w pierwszym kwartale 2014 roku - wyjaśnia Radosław Wiśniewski, prezes Grupy Redan.
Kanał sprzedaży e-commerce w części modowej stanowi mniej więcej połowę sprzedaży Grupy Redan. - Sektor ten rozwija się bardzo dynamicznie. Przypuszczam, że ten rok zamkniemy wzrostami na poziomie 70-80 procent. Sprzedaż internetową prowadzimy również na terenie Ukrainy. W najbliższych tygodniach przygotowujemy się do otwarcia sklepu internetowego na terenie Rosji - zapowiada Radosław Wiśniewski.
Firma stawia na zrównoważone tempo rozwoju tradycyjnego modelu sprzedaży. W tym roku otworzy kilkadziesiąt placówek w części fashion i ok. 30 w części dyskontowej. W większości zagranicą. Będą to głównie sklepy franczyzowe.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Redan pionierem e-commerce rynku dyskontowego