Publiczne miliardy na obwodnicę Warszawy zamiast prywatnych

Publiczne miliardy na obwodnicę Warszawy zamiast prywatnych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Budowa południowej obwodnicy Warszawy mogłaby zostać dokończona w formule partnerstwa publiczno-prywatnego - ocenił dla portalu wnp.pl Jan Styliński, prezes Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa. Tymczasem państwo nie bierze takiej opcji pod uwagę.

Styliński przypomniał, że według niedawnych zapowiedzi rządu budowa trasy zostanie ukończona do 2019 r. Problem w tym, że nie będzie można z niej zjechać w kierunku Krakowa i Trójmiasta, gdyż strona publiczna nie jest w stanie zapewnić środków na wszystkie inwestycje.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Publiczne miliardy na obwodnicę Warszawy zamiast prywatnych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!