ProKolej: za mało pieniędzy na podtrzymanie dobrego stanu torów

ProKolej: za mało pieniędzy na podtrzymanie dobrego stanu torów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Zaproponowany przez MIB wieloletni program utrzymaniowy infrastruktury kolejowej do 2023 r. nie zmieni istotnie występującej polaryzacji na kolei. Część odcinków w dobrym stanie poprawi swoje parametry, ale linie obsługujące mniejsze miejscowości pozostaną nadal w złym stanie.

Taki jest jeden z wniosków oceny Fundacji ProKolej, zakończonego procesu konsultacji społecznych tego programu.

Według założeń rocznie na modernizację linii PKP PLK przeznaczać będzie od 3,2 mld zł w 2018 r. do prawie 5,5 mld zł w 2023 r. Łącznie z nakładami na modernizację innych zarządów infrastruktury (nieco więcej niż 7 mln zł rocznie), do 2023 roku środki te będą miały wartość 27 mld zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ProKolej: za mało pieniędzy na podtrzymanie dobrego stanu torów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!