PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Mostostalu Warszawa: stawiamy na budownictwo "regionalne"

Autor: wnp.pl (Tomasz Elżbieciak)
12-08-2010 05:17
Prezes Mostostalu Warszawa: stawiamy na budownictwo "regionalne"

Obecnie znacząca część sprzedaży, bo aż 1 mld zł pochodzi z budownictwa "regionalnego". To nasza recepta i pomysł na życie. To działanie, które oczywiście wymaga czasu, cierpliwości i konsekwencji. Zostało ono obliczone na długofalowe efekty - mówi portalowi wnp.pl prezes Mostostalu Warszawa, Jarosław Popiołek.

Jak wygląda obecna strategia Mostostalu Warszawa?
- Od trzech lat nastawiliśmy się na intensywny rozwój regionalny. W odróżnieniu od niektórych naszych konkurentów kładziemy olbrzymi nacisk na stworzenie czegoś, co w dotychczasowej historii firmy nie funkcjonowało w takim wymiarze, czyli regionalnych przedstawicielstw na terenie całego kraju. Chcemy być bliżej inwestorów lokalnych. Mamy ambicję, by z jednej strony brać udział w realizacji sztandarowych inwestycji w skali ogólnopolskiej, a z drugiej, i to trzeba podkreślić, obecnie ponad połowę przychodów czerpiemy z lokalnych przedsięwzięć, rozsianych po całym kraju.

Jesteśmy jeszcze na etapie doskonalenia tej sieci przedstawicielstw, tak aby móc dotrzeć do klientów na wszelkich możliwych poziomach, zarówno terytorialnie, jak i sektorowo. Działamy trochę według starego przysłowia, że z małych strumieni powstaje ogromna rzeka. Wykorzystujemy swój potencjał techniczno-intelektualny, dzięki któremu jesteśmy w stanie zaproponować inwestorom ofertę niezwykle zdywersyfikowaną. Jeśli spojrzeć na strukturę naszej sprzedaży trzy lata temu i dzisiaj, to widać, że obecnie znacząca jej część, bo aż 1 mld zł pochodzi z budownictwa "regionalnego". Wcześniej te źródła przychodów nie były zagospodarowane.

W dużym stopniu staramy się budować nasz portfel z uwzględnieniem tego typu inwestycji, ponieważ uważamy, że nie tylko pozwalają nam one w wielu przypadkach uniknąć wyniszczającej, czasami wręcz samobójczej, wojny cenowej, która ma miejsce w przypadku tych wielkich i rzekomo niezwykle opłacalnych przedsięwzięć infrastrukturalnych, ale dają nam coś jeszcze ważniejszego - gwarancję na odtwarzalność tego biznesu.

To nasza recepta i pomysł na życie. Może niepotrzebnie i aż tak szczegółowo dzielę się tą strategią, choć z drugiej strony nie ma w niej nic odkrywczego i rewolucyjnego. To działanie, które oczywiście wymaga czasu, cierpliwości i konsekwencji. Zostało ono obliczone na długofalowe efekty. Jest nam o tyle łatwiej, że stoi za nami 65 lat historii i tradycji. To swoistego rodzaju bagaż, który wcale nie ciąży, tylko mobilizuje do stworzenia solidnych fundamentów, co najmniej na kolejne 65 lat.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 274 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP