PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Górnośląskiego Parku Przemysłowego: warto słuchać potrzeb najemców

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
29-09-2015 21:18
Prezes Górnośląskiego Parku Przemysłowego: warto słuchać potrzeb najemców
Fot. PTWP

Żeby stworzyć optymalne warunki pracy i użytkowania ekologicznego budynku, wystarczy słuchać się w potrzeby samych najemców - przekonuje Mirosław Czarnik, prezes Górnośląskiego Parku Przemysłowego (GPP).

- Warto iść o krok dalej w kwestii interakcji z najemcami, rozszerzając zakres oferowanych im usług choćby o organizowanie wydarzeń socjalnych w weekendy - powiedział Roger Andersson, dyrektor zarządzający Vastint Poland, w trakcie sesji „Zrównoważone budownictwo: inteligentne, ekologiczne i oszczędne - jakie są realne korzyści ze zrównoważonego budownictwa?”, która odbyła się w ramach Property Forum 2015 w Warszawie.
Wtórował mu Mirosław Czarnik, prezes GPP. - Staramy się słuchać najemców, wychodząc z założenia, że oni najlepiej wiedzą czego potrzebują i po prostu trzeba im to dać, jeśli chce się im stworzyć optymalne warunki - powiedział.

Wśród takich zrealizowanych potrzeb wymienił ścieżkę rowerową wraz z infrastrukturą w postaci szafek i pryszniców dla pracowników kompleksu GPP czy specjalnie wydzielone, bezpłatne miejsca parkingowe dla samochodów, którymi do pracy przyjeżdżają co najmniej trzy osoby. - Wkrótce uruchamiamy także centrum fitness, a następnym krokiem będzie hotel z częścią SPA oraz park - dodał.

Z kolei Adam Targowski, lider projektu ds. instalacji mechanicznych i zrównoważonego budownictwa w firmie Skanska Commercial Development Europe, zwrócił uwagę na konieczność edukowania najemców w zakresie eksploatacji budynków, nie tylko po to, by jak najlepiej im służyły, ale również by zużywały jak najmniej energii i były jak najbardziej ekologiczne.

- Mamy świadomość ingerowania w tkankę miejską i dlatego zależy nam na tym, żeby nasze budynki służyły nie tylko najemcom, ale również wpisały się w lokalne otoczenie i w jakiejś formie były wykorzystywane także przez okolicznych mieszkańców - mówił. - Na przykład w Krakowie zainicjowaliśmy akcję, będącą kampanią społeczną na rzecz rewitalizacji dzielnicy, w której powstał nasz budynek. Zapytaliśmy mieszkańców o ich potrzeby i w efekcie realizujemy projekt przebudowy pasa zieleni, drogi i chodnika tak, aby mogło to być miejsce do spędzania czasu dla mieszkańców tej okolicy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 504 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 330 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP