PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Fabryki Biznesu o nowym życiu Łodzi

Autor: propertynews.pl
29-10-2013 13:48
Prezes Fabryki Biznesu o nowym życiu Łodzi

Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu.

Fot. PTWP

Na ponad rok przed planowanym otwarciem centrum handlowego Sukcesja w Łodzi komercjalizacja jest na półmetku, prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi sieciami - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu, inwestora obiektu. Jak dodaje, prowadzeniu biznesu w Łodzi sprzyja i dobry klimat, i chęć współpracy samorządu z inwestorami.

Jak przebiega proces komercjalizacji centrum handlowego Sukcesja?
- Na ponad rok przed planowanym otwarciem Sukcesji komercjalizacja jest na półmetku, prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi sieciami. Wśród kluczowych najemców są m.in.: supermarket Piotr i Paweł, 9-salowe kino Helios, drogeria Rossmann, elektromarket Avans, jeden z największych w Polsce klubów Pure Jatomi Fitness, Top Secret czy grupa LPP z pięcioma salonami modowymi.

Podpisane umowy najmu dotyczą powierzchni w każdej z trzech stref: handlowej, gastronomicznej i rozrywkowo-rekreacyjnej, a wśród marek są także nieobecnie dotychczas w Łodzi. Negocjacje z potencjalnymi najemcami są w dzisiejszych realiach twarde, ale Sukcesja budzi duże zainteresowanie, bo to dobry projekt.

Czy oprócz realizowanej obecnie Sukcesji, Fabryka Biznesu ma nowe plany inwestycyjne w Łodzi?

- Często słyszę to pytanie. Tymczasem trwa budowa Sukcesji, która jest teraz dla Fabryki Biznesu przedsięwzięciem priorytetowym. W najbliższym czasie nie planujemy kolejnych inwestycji w nieruchomości komercyjne, ale perspektywicznie nie mówimy ani tak, ani nie. Trzymamy rękę na pulsie, wnikliwie obserwujemy rynek i w zależności od sytuacji, we właściwym czasie podejmiemy decyzję.

Co stanowi obecnie największą przeszkodę dla rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Łodzi?

- Rynek nieruchomości komercyjnych generalnie jest dziś trudniejszy, niż jeszcze kilka lat temu. Jest bardziej nasycony, chociaż w przypadku centrów handlowych Łódź - w porównaniu z miastami podobnej wielkości - ma relatywnie niską podaż powierzchni, zwłaszcza najnowszej generacji.

Ogromnym problemem Łodzi jest natomiast jej negatywny wizerunek, całkowicie niezasłużony i oparty na stereotypach, z którymi - jak wiadomo - walczy się najtrudniej. To trochę tak, jak z funkcjonującym jeszcze w świadomości niektórych cudzoziemców obrazem Polski jako biednego komunistycznego kraju, gdzie białe niedźwiedzie chadzają po ulicach. Ten powielany stereotyp Łodzi jest szkodliwy i dla naszej branży, i biznesu w ogóle, ale przede wszystkim krzywdzący dla miasta. Czytaj więcej na www.propertynews.pl

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 390 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP