Polska uchodzi za konkurencyjny rynek od ostatnich pięciu, siedmiu lat. Ma dobrą pozycję w kontekście Brexitu i tego, co się dzieje na świecie - uważa Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.
- To jest nasza strategia. Nie chcemy po prostu budować budynków, tylko kreować destynacje, w których mieszkańcy będą chcieli spędzać czas. To nowe miejsca w mieście do życia. Browary Warszawskie są dobrym przykładem. Inwestycja łączy elementy historyczne z handlem, mieszkaniami na wynajem, biurami czy sklepami. Miks tych funkcji sprawi, że Browary Warszawskie wniosą nową wartość dla całego miasta. Podobnie jak stało się to w przypadku Hali Koszyki w Warszawie – tłumaczy Nicklas Lindberg.
Do tego grona należy zaliczyć też Towarową 22 w Warszawie.
- Będą tam parki, mieszkania, miejsca kultury. Jesteśmy deweloperem, który chce przywracać miastu historyczne jego fragmenty. Dla nas najważniejsze jest, by nie budować tylko biur, mieszkań czy galerii handlowych, ale tworzyć miejsca w mieście, które sprzyjają pracy, życiu i rozrywce – dodaje prezes Echo Investment.
Zobacz całą rozmowę z Nicklasem Lindbergiem w serwisie www.propertynews.pl