PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Oferty na S7 Lubień - Rabka warte od 615 do 923 mln zł

Autor: wnp.pl (TE)
28-10-2015 19:42
Oferty na S7 Lubień - Rabka warte od 615 do 923 mln zł
Fot. GDDKiA

GDDKiA otrzymała trzynaście ofert w pierwszym z przetargów dotyczących budowy drogi ekspresowej S7 Lubień - Rabka-Zdrój. Ich wartość wynosi od 615 do 923 mln zł brutto.

Przetarg obejmuje odcinek Skomielna Biała - Chabówka (5,2 km) wraz z budową nowego fragmentu drogi krajowej nr 47 Rabka-Zdrój - Chabówka (0,9 km).
GDDKiA ustaliła budżet tego zadania na 829,90 mln zł brutto. Najtaniej prace wyceniło Salini Impregilo, którego oferta opiewa na 615,01 mln zł brutto.

Pozostałe oferty złożyły (ceny brutto):

1. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 627,40 mln zł

2. Porr Polska Infrastructure - 670,64 mln zł

3. Konsorcjum: IDS-Bud, Korporacja Altis Holding - 682,65 mln zł

4. Astaldi - 691,40 mln zł

5. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego, Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe - 699,26 mln zł

6. Mota-Engil Central Europe - 702,74 mln zł

7. Budimex - 724,26 mln zł

8. Konsorcjum: Mostostal Warszawa, Acciona Infraestructuras - 798,84 mln zł

9. Konsorcjum: Strabag Infrastruktura Południe, Strabag - 816,41 mln zł

10. Energopol-Szczecin - 832,73 mln zł

11. Konsorcjum: Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia z grupy Mirbud - 906,07 mln zł

12. Konsorcjum: Metrostav, Vistal Gdynia - 923,08 mln zł

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty pod uwagę będą brane: cena (90 proc.), termin realizacji (5 proc.) oraz gwarancja (5 proc.). Wszyscy oferenci zadeklarowali 22-miesięczny termin realizacji (wyjątek konsorcjum Mostostalu Warszawa - 25 miesięcy) oraz 10-letni okres gwarancji.

Obecnie GDDKiA oczekuje jeszcze na złożenie ofert w dwóch pozostałych przetargach na budowę S7 Lubień - Rabka. Pierwsze postępowanie obejmuje odcinek Lubień - Naprawa (7,6 km), a drugie odcinek Naprawa - Skomielna Biała (3 km) wraz z ponad dwukilometrowym tunelem pod masywem Lubonia Małego.

GDDKiA podkreślała wcześniej, że budowa S7 Lubień - Rabka przybliża oczekiwaną przez wielu kierowców, podróżujących z różnych stron Polski „Zakopianką”, perspektywę bezpieczniejszego i sprawniejszego podróżowania na Podhale, w Tatry i na południe Europy.

Jak zaznaczyła GDDKiA, S7 Lubień - Rabka-Zdrój będzie bardzo różnorodną i malowniczą drogą ekspresową. W celu dostosowania do warunków terenowych połowę przebiegu trasy zaprojektowano na wiaduktach, estakadach, mostach oraz w tunelu.

Dwukomorowy tunel o długości 2058 metrów będzie drążony w niejednorodnych skałach fliszu karpackiego, poprzecinanych uskokami. W najwyższym punkcie od dna tunelu do wierzchołka góry dystans będzie wynosił 107 metrów.

Oprócz tunelu zaplanowano 38 obiektów mostowych, w tym 10 mostów na ciekach wodnych, a pozostałe to wiadukty i łącznice. Najdłuższy wiadukt będzie miał 992 metry długości.

Ponadto powstaną dwa węzły drogowe (Skomielna i Zabornia), trzy miejsca obsługi podróżnych (Lubień, Krzeczów i Zbójecka Góra) oraz 25 km dróg dojazdowych, obsługujących przyległe tereny.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 691 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP