Colliers pracuje dla kilku sieci handlowych, które chcą zadebiutować na polskim rynku. Poszukuje dla nich pierwszych lokalizacji, głównie w Warszawie. W przeważającej mierze są to firmy z Europy Zachodniej, np. ze Szwecji czy z Holandii. - Polski rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, dlatego firmy wchodzą ostrożnie i zwykle zaczynają od kilku sklepów - mówi w rozmowie z Propertynews.pl, dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International, Klaudia Woźniak.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Międzynarodowe sieci handlowe nadal celują w Polskę