Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Metro wydało 60 mln zł na rozbudowę centrum handlowego w Czeladzi

Autor: PAP
27-08-2008 15:21

Kosztem ok. 60 mln zł międzynarodowa grupa Metro rozbudowała centrum handlowe M1 w Czeladzi (Śląskie).

Istniejące od 11 lat centrum było jednym z pierwszych, należących do tego koncernu w Polsce. Teraz jako pierwsze zostało powiększone.
27 sierpnia po rocznej rozbudowie centrum zostało otwarte dla klientów. Jego powierzchnia liczy teraz ponad 68 tys. m kw., o 14 tys. m kw. więcej niż dotychczas. Przybyło blisko 500 miejsc pracy.

- M1 w Czeladzi to pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej centrum handlowe, zarządzane przez Metro Group Asset Management, które zostało rozbudowane - poinformowała Renata Kinde-Czyż z zarządu firmy.

Głównymi najemcami powierzchni pozostają marki z grupy Metro: Media Markt i Real. M1 w Czeladzi jest drugim co do wielkości centrum handlowym w woj. śląskim, po katowickim Silesia City Center. Średnio dziennie M1 odwiedza ponad 20 tys. klientów.

W Polsce działa łącznie 9 centrów M1 zarządzanych przez Metro Group Asset Management. Znajdują się w Bytomiu, Łodzi, Zabrzu, Czeladzi, Poznaniu, Warszawie, Radomiu, Krakowie i Częstochowie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 751 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP