Kosztem ok. 60 mln zł międzynarodowa grupa Metro rozbudowała centrum handlowe M1 w Czeladzi (Śląskie).
27 sierpnia po rocznej rozbudowie centrum zostało otwarte dla klientów. Jego powierzchnia liczy teraz ponad 68 tys. m kw., o 14 tys. m kw. więcej niż dotychczas. Przybyło blisko 500 miejsc pracy.
- M1 w Czeladzi to pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej centrum handlowe, zarządzane przez Metro Group Asset Management, które zostało rozbudowane - poinformowała Renata Kinde-Czyż z zarządu firmy.
Głównymi najemcami powierzchni pozostają marki z grupy Metro: Media Markt i Real. M1 w Czeladzi jest drugim co do wielkości centrum handlowym w woj. śląskim, po katowickim Silesia City Center. Średnio dziennie M1 odwiedza ponad 20 tys. klientów.
W Polsce działa łącznie 9 centrów M1 zarządzanych przez Metro Group Asset Management. Znajdują się w Bytomiu, Łodzi, Zabrzu, Czeladzi, Poznaniu, Warszawie, Radomiu, Krakowie i Częstochowie.