Market Central - tak nazywa się nowy koncept centrów handlowych, jakie chce rozwijać na polskim rynku firma AIG/Lincoln. Jak dowiedział się portal Propertynews.pl, będą to lokalne centra lub parki detaliczne o powierzchni ok. 20 tys. mkw., zlokalizowane w dogodnych miejscach, ze sklepami na parterze, do których będzie się wchodzić z parkingu.
- Projekt jest dedykowany mniejszym miastom i bazuje na formacie "town center", Jest bardzo popularny w Wielkiej Brytanii czy USA. Jeden z projektów, nad którym obecnie pracujemy, wpisuje się w tą formułę. Jednak szczegóły będziemy mogli zdradzić za około pół roku - mówi Mirosław Szydelski, członek zarządu AIG/Lincoln Polska.
W tym roku firma uruchomiła Galerię Słoneczną w Radomiu. Firma ma też duże doświadczenie w realizacji projektów poza granicami naszego kraju. - Mamy duże doświadczenie w realizacji projektów handlowych nie tylko na polskim rynku. Ostatnio wybudowaliśmy projekty handlowe w Brnie, Budapeszcie i w pobliżu Rzymu oraz w Stanach Zjednoczonych. Zamierzamy te doświadczenia nadal wykorzystywać - wyjaśnia Szydelski.
Wśród lokalizacji pod kolejne przedsięwzięcia firmy wymieniany jest Radom. Na razie nie wiadomo jednak, czy to tu firma zrealizuje projekt market central. - Mamy plany dalszego rozwoju na radomskim rynku. Chcemy tu wprowadzić nowe firmy i stworzyć nowe miejsca pracy. Jednak na szczegóły tej inwestycji jest jeszcze za wcześnie - tłumaczy Szydelski.
Market Central to tylko jeden z konceptów, jakie firma chce rozwijać na polskim rynku. - Zdecydowanie widzimy dla nas miejsce na polskim rynku nieruchomości handlowych. Planujemy kolejne inwestycje, pod które mamy już zarezerwowane lokalizacje. W niektórych przypadkach są to konkretne działki, w innych jesteśmy na etapie scalania gruntów. Nad dwoma projektami handlowymi prowadzimy już bardziej zaawansowane zaawansowane prace - mówi Szydelski.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Market Central - nowy koncept handlowy firmy AIG/Lincoln