XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Małgorzata Morek, Orbis: Franczyza może być receptą na słabe wyniki hoteli

Małgorzata Morek, Orbis: Franczyza może być receptą na słabe wyniki hoteli
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W trudnych czasach niezależne hotele szukają sposobów na poprawienie wskaźników operacyjnych. To jeden z głównych powodów, dla których przystępują do franczyzowych sieci - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Małgorzata Morek, dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy, Orbis SA.



- Umowa franczyzowa daje hotelowi możliwość stania się bardziej rozpoznawalnym na rynku, a także korzystania ze wsparcia marketingowego, sprzedażowego czy dystrybucyjnego sieci - podkreśla Małgorzata Morek.

Sieci franczyzowe mają konkretne kryteria, które decydują o możliwości przystąpienia do ich struktur. - Ważna jest wielkość hotelu - musi mieć minimum 50 pokoi lub potencjał do rozbudowy w przyszłości. Liczą się również lokalizacja oraz jakość. Największą przeszkodą może być jednak kondycja techniczna obiektów - wyjaśnia dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy, Orbis.

Sieć Orbis zwraca uwagę na komfort, akustykę czy bezpieczeństwo przeciwpożarowe. - Zdarza się, że poprawa tych elementów to ogromna bariera finansowa dla hoteli, z którymi rozmawiamy - podsumowuje.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje prawie 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Obecnie Orbis rozwija swoją sieć poprzez franczyzę.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Małgorzata Morek, Orbis: Franczyza może być receptą na słabe wyniki hoteli

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!