Wszystko jest zdigitalizowane i skrócił się dystans pomiędzy producentem a odbiorcą, co więcej odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na sam produkt i jego funkcjonalności (…) I teraz pojawiają się koncepcje wychodzące naprzeciw takim oczekiwaniom, między innymi koncepcja Industry 4.0 - twierdzi Michał Kot, dyrektor sprzedaży branż przemysłowych w Siemens Sp. z o.o.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- KOT MICHAŁ ALERT | RSS
- FORUM ZPP 2017 ALERT | RSS
- SIEMENS ALERT | RSS
- PRZEMYSŁ 4.0 ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: M. Kot, Siemens: odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na produkt