M. Kot, Siemens: odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na produkt

M. Kot, Siemens: odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na produkt
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wszystko jest zdigitalizowane i skrócił się dystans pomiędzy producentem a odbiorcą, co więcej odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na sam produkt i jego funkcjonalności (…) I teraz pojawiają się koncepcje wychodzące naprzeciw takim oczekiwaniom, między innymi koncepcja Industry 4.0 - twierdzi Michał Kot, dyrektor sprzedaży branż przemysłowych w Siemens Sp. z o.o.

Dla mnie Industry 4.0 jest odpowiedzią rynku producentów na spersonalizowaną potrzebę klienta, jest konsekwencją zmian sposobów działania nas klientów i próbą elastycznego reagowania na nie - uważa Michał Kot.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: M. Kot, Siemens: odbiorca coraz częściej chce mieć wpływ na produkt

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!