Litewskie dylematy wokół Rail Baltica

Litewskie dylematy wokół Rail Baltica
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na odcinku Kowno – granica z Polską międzynarodowa trasa Rail Baltica Litwa zapewni maksymalną prędkość pociągów 160 km/h. Ale raczej nie będzie zabiegać o jej zwiększenie do 220 km/h, jak zakłada umowa trzech krajów bałtyckich.

 

  • Polski odcinek Rail Baltica będzie miał gwarantowaną maksymalną prędkość pociągów do granicy z Litwą do 160 km/h.
  • Ta prędkość powinna więc być wystarczająca i na Litwie, na zbudowanym już odcinku z Kowna do granicy z Polską - uważa litewski minister komunikacji Rokas Masiulis.
  • Litwini mają jednak dylemat, czy nie poprawić parametrów tego odcinka, aby zwiększyć maksymalną prędkość pociągów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Litewskie dylematy wokół Rail Baltica

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!