PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Konsorcjum Budimeksu z umową na A1 po Polimeksie

Autor: wnp.pl (TE)
30-09-2014 13:57
Konsorcjum Budimeksu z umową na A1 po Polimeksie
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Łódzki oddział GDDKiA podpisał z konsorcjum Budimeksu i Strabaga kontrakt na dokończenie jednego z fragmentów autostrady A1 Stryków - Tuszyn, którego wcześniejszym wykonawcą było konsorcjum Polimeksu-Mostostalu.

Zlecenie dotyczy 16-kilometrowego odcinka pomiędzy węzłami Romanów i Tuszyn z wyłączeniem gotowego fragmentu trasy o długości 2,7 km, który powstał w ramach budowy drogi ekspresowej S8 (węzeł Łódź-Południe).
Wartość umowy konsorcjum Budimeksu i Strabaga opiewa 327,04 mln zł brutto wobec budżetu zamawiającego w wysokości 414,32 mln zł brutto. Termin realizacji to 22 miesiące (bez okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca). Ofertę wybrano według kryterium najniższej ceny.

Pierwotnie udział spółek w konsorcjum miał wynosić po 50 proc. W komunikacie bieżącym Budimex poinformował, że partnerzy konsorcjum dokonali zmiany udziałów i obecnie na Budimex przypada 99 proc. kontraktu.

Poniżej pełna lista ofert na ten fragment trasy (cena brutto):

1. Mota-Engil Central Europe - 354,40 mln zł

2. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 372,42 mln zł

3. Konsorcjum: Strabag, Budimex - 327,04 mln zł

4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali (Włochy), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud) - 332,56 mln zł

5. Astaldi (Włochy) - 374,25 mln zł

6. Konsorcjum: Berger Bau Polska, Berger Bau (Niemcy), Himmel i Papesch Opole - 415,66 mln zł

Na podpisanie oczekują umowy na dokończenie dwóch pozostałych fragmentów A1 Stryków - Tuszyn. Pierwszy obejmuje nieco ponad 14-kilometrów trasy od węzła Stryków, drugi - środkową część autostrady o długości 10 km.

Pierwszy fragment ma wybudować konsorcjum Budimeksu i Strabaga, które wyceniło swoje usługi na 339,62 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 366,97 mln zł brutto. Udział spółek w konsorcjum wynosi po 50 proc.

Poniżej pełna lista ofert złożonych na ten odcinek (cena brutto):

1. Mota-Engil Central Europe - 348,77 mln zł

2. Pol-Aqua - 405,11 mln zł - wykluczona

3. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 384,05 mln zł

4. Konsorcjum: Salini Polska, Salini Impregilo (Włochy), Todini Costruzioni Generali (Włochy), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (grupa Mirbud) - 353,53 mln zł

5. Konsorcjum: Strabag, Budimex - 339,62 mln zł

6. Astaldi (Włochy) - 378,36 mln zł

W przypadku drugiego fragmentu wybrano Mota-Engil Central Europe, a jego oferta opiewa na 360,74 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 402,48 mln zł brutto.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 377 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP