PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Kolejny etap kampanii "Pewny Cement"

Autor: wnp.pl (Piotr Stefaniak)
08-12-2010 16:55

Czterej pierwsi producenci cementu otrzymali Znaki Jakości "Pewny Cement". Ma on pomóc użytkownikom cementu workowanego w odróżnieniu cementu sprawdzonego od oferowanych na rynku cementów o niskiej jakości - mówi prof. Jan Deja, dyrektor biura Stowarzyszenia Producentów Cementu.

Są to zakłady: Cemex Polska, Górażdże Cement, Lafarge Cement oraz Grupa Ożarów.

Kampania "Pewny Cement", zainicjowana przez SPC pod koniec września br., ma zwrócić uwagę użytkowników cementu workowanego na obecność na rynku mieszanek cementu niespełniających norm jakościowych, który wprowadzany jest do handlu przez nierzetelne firmy. W produktach, które nie spełniają norm, część cementu jest zastępowana przez popiół lotny lub różnego rodzaju dodatki w ilości przekraczającej nawet 50 proc. Użycie takiego do wznoszenia konstrukcji stwarza potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa budowlanego.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 627 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP