Infrastruktura w perspektywie

Infrastruktura w perspektywie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Nie bez problemów, ale jednak odrabiamy dziesięciolecia infrastrukturalnego zacofania. Żeby znów nie stracić dystansu, już teraz musimy myśleć o tym, co zrobimy, gdy osłabnie unijne źródło gotówki.

Dla naszej infrastruktury drogowej nie mogło się chyba zdarzyć nic lepszego niż wejście Polski do Unii Europejskiej. Oto, na przykład, przed przystąpieniem do Wspólnoty polska sieć dróg szybkiego ruchu liczyła ledwie 600 km. Dekadę później jest ona już prawie pięć razy dłuższa...

Polska ma mieć kompletną sieć szybkich połączeń drogowych do roku 2020. To ważne, bo unijny budżet na lata 2014-20 będzie dla nas ostatnim tak dużym zastrzykiem środków z UE. Równie duże wyzwania stoją przed kolejarzami, którzy wciąż nie uporali się z większością zadań zapisanych w poprzednim budżecie Unii.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Infrastruktura w perspektywie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!