PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

GDDKiA ma osiem ofert na kolejny odcinek S61 Via Baltica

Autor: WNP.PL (TE)
29-06-2017 14:15
GDDKiA ma osiem ofert na kolejny odcinek S61 Via Baltica
Fot. (mat. pras. Stowarzyszenie Producentów Cementu)

GDDKiA otrzymała osiem ofert w przetargu na budowę drogi ekspresowej S61 na odcinku Łomża Południe (z węzłem) - Łomża Zachód (bez węzła). Ich wartość wynosi od 210 do 313 mln zł brutto.

W ramach zadania ma powstać dwujezdniowa trasa o długości ok. 7,2 km i nawierzchni z betonu cementowego, która pobiegnie nowym śladem. Ponadto inwestycja obejmuje budowę DK63 o długości 8,9 km w parametrach drogi głównej ruchu przyspieszonego.
Budżet zamawiającego ustalono na 283,27 mln zł brutto, a oferty złożyły (ceny brutto):

1. Konsorcjum: Rubau Polska, Construcciones Rubau - 210,58 mln zł

2. Mota-Engil Central Europe - 218,10 mln zł

3. Konsorcjum: Strabag, Strabag Infrastruktura Południe - 230,27 mln zł

4. Budimex - 233,65 mln zł

5. Impresa Pizzarotti - 236,59 mln zł

6. Polaqua - 243,59 mln zł

7. Konsorcjum: Porr, Unibep - 251,65 mln zł

8. Konsorcjum: PBDiM z Mińska Mazowieckiego, Planeta z Warszawy - 313,50 mln zł.

Kryteria oceny ofert


Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty będą brane pod uwagę kryteria pozacenowe (40 proc.), wypracowane przez Radę Ekspertów przy Ministrze Infrastruktury i Budownictwa.

Wśród nich znajdują się:

1. Podkryterium jakościowe:

a) właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni - max. 9 pkt.

b) równość podłużna nawierzchni - max. 8 pkt.

2) Podkryterium organizacyjne:

a) personel wykonawcy - max 6 pkt.

b) termin realizacji kontraktu - max. 12 pkt.

3. Podkryterium środowiskowe: zagospodarowanie gruntu rodzimego - max. 5 pkt.

Wszyscy oferenci zadeklarowali skrócenie podstawowego czasu realizacji (37 miesięcy) o 6 miesięcy. Do czasu realizacji robót budowlanych nie wlicza się okresów zimowych (od 15 grudnia do 15 marca).

Wykonawcy zadeklarowali takie samie wskaźniki dotyczące zagospodarowania gruntu i parametrów nawierzchni.

W przypadku większości wykonawców wskazano doświadczenie z dwóch zadań dla dyrektora kontraktu (Impresa oraz Strabag z kolejno z trzech i czterech) oraz kierownika budowy.

Natomiast w przypadku konsorcjum Porr, Unibep podano, że jest to „tajemnica przedsiębiorstwa”, a konsorcjum PBDiM, Planeta wskazał „2 zadania i więcej”.

Trasa Via Baltica


Via Baltica to fragment drogi międzynarodowej E67, która biegnie z Polski przez Litwę i Łotwę do Estonii. Pełni ona rolę najważniejszego połączenia drogowego pomiędzy krajami bałtyckimi a Europą Zachodnią.

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 561 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

560 045 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP