PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

GDDKiA ma 24 chętnych na budowę 56 km drogi S5

Autor: wnp.pl (TE)
01-12-2014 12:37
GDDKiA ma 24 chętnych na budowę 56 km drogi S5

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty pod uwagę będą brane: cena (90 proc.), termin realizacji (5 proc.), gwarancja (5 proc.).

Fot. GDDKiA

Bydgoski zakończył nabór wniosków w przetargu na projekt i budowę czterech kolejnych odcinków drogi ekspresowej S5 o łącznej długości ponad 56 km. W sumie złożono 24 wnioski.

Inwestycja została podzielona na cztery zadania. Pierwsze to odcinek od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn (z węzłem) o długości ok. 14,7 km. Drugie obejmuje odcinek od węzła Tryszczyn (bez węzła) do węzła Białe Błota (bez węzła) o długości ok. 13,5 km.
Trzecie zadanie to fragment trasy węzła Białe Błota (bez węzła) do węzła Szubin (bez węzła) o długości ok. 9,7 km, a czwarte droga od węzła Szubin (z węzłem) do węzła Jaroszewo (z węzłem) o długości ok. 19,3 km.

Wszystkie części chcą budować:

1. Konsorcjum: Pol-Aqua, Dragados

2. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego

3. Impresa Pizzarotti

4. Metrostav

5. Konsorcjum: Aldesa Construcciones Polska, Aldesa Construcciones

6. Energopol-Szczecin

7. Bilfinger Infrastructure

8. Mota-Engil Central Europe

9. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor, Trakcja PRKiI

10. Astaldi

11. Konsorcjum: Strabag, Strabag Infrastruktura

12. Budimex

13. Konsorcjum: OHL, OHL ZS

14. Mostostal Warszawa

15. Konsorcjum: Eurovia Polska, Warbud

16. Konsorcjum: Mirbud, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim

17. Konsorcjum: Skanska (Polska), Skanska (Czechy)

18. Konsorcjum Porr Polska, Porr Bau

Ponadto wnioski złożyły jeszcze: konsorcjum Mosty-Łódź, PBDI z grupy Erbud, Gotowski (część 1); konsorcjum Mosty-Łódź, Gotowski (część 3); Bunte Polska (część 3); Serenissima Costruzioni (części 2-4); konsorcjum Berger Bau Polska, Berger Bau (części 3-4), NDI (części 3-4).

Dwujezdniowa trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdą stronę z rezerwą pod trzeci pas. Zamawiający oczekuje wybudowania zadań pierwszego, drugiego i czwartego w terminie od 34 do 37 miesięcy, a trzeciego - od 30 do 33 miesięcy.

GDDKiA wymaga udzielenia gwarancji na okres od 5 do 10 lat. Do czasu realizacji robót nie będą wliczane okresy zimowe (od 15 grudnia do 15 marca). Wadium dla pierwszego zadania ustalono na 5,4 mln zł, drugiego - 5,2 mln zł, trzeciego - 3,9 mln zł, a czwartego - 4,8 mln zł.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty pod uwagę będą brane: cena (90 proc.), termin realizacji (5 proc.), gwarancja (5 proc.). Wcześniej bydgoski oddział GDDKiA otrzymał też wnioski na trzy inne odcinki trasy S5 na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

Zobacz więcej: GDDKiA ma 22 chętnych do budowy 71 km trasy S5
Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP