Dziewięć ofert wpłynęło w przetargu na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni - poinformowała we wtorek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Najtańszą ofertę przedstawiła spółka Pol-Aqua, która chce zrealizować zadanie za 817,1 mln zł. Druga w kolejności oferta pod względem wartości złożona została przez Metrostaw Polska, a jej wartość to 818,5 mln zł. Najdroższa oferta opiewa na 1,1 mld zł i złożona została przez Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor.
Wszystkie oferty przewidują realizację inwestycji w ciągu 34 miesięcy i udzielenie 10 lat gwarancji.
Oto pełna lista ofert:
1. POL-AQUA Sp. z o.o. – 817,11 mln zł;
2. Metrostav Polska SA – 818,46 mln zł;
3. Konsorcjum firm: Strabag sp. z o.o., Strabag Infrastruktura Południe sp. z o.o. - 827,68 mln zł;
4. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A. (lider), Mirbud SA – 844,88 mln zł;
5. Budimex SA – 853,76 mln zł;
6. Konsorcjum firm: Societá Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. (lider). INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali S.p.A., NDI sp. z o.o., NDI SA – 860,95 mln zł;
7. Konsorcjum firm: Porr Polska Infrastructure SA (lider), Porr Bau GmbH (Partner) – 888,98 mln zł;
8. IDS–BUD SA – 945.87 mln zł;
9. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. – 1,07 mld zł.
Początek zadania znajduje się za węzłem Szemud, a koniec odcinka zadania znajduje się za węzłem Gdynia Wielki Kack, na istniejącej Obwodnicy Trójmiasta.
Odcinek tej drogi ekspresowej ma mieć ok. 20,2 km długości oraz dodatkowo 2,9 km ma mieć długość rozbudowywanego odcinka istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjny. Z kolei na odcinku Chwaszczyno - Gdynia Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia Wielki Kack - ze względu na natężenia ruchu - będą to trzy pasy ruchu.
Na trasie zostaną wybudowane trzy węzły drogowe: "Koleczkowo", "Chwaszczyno" zespolony z "Gdynia Dąbrowa" oraz rozbudowany węzeł "Gdynia Wielki Kack.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dziewięciu chętnych do budowy S6 z Szemudu do Gdyni