Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Co polski rynek wie o konstrukcjach modułowych opartych na kontenerach?

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Touax
03-11-2015 14:45 |  aktualizacja: 04-11-2015 14:01
Co polski rynek wie o konstrukcjach modułowych opartych na kontenerach?

W związku z coraz większym zainteresowaniem rozwiązaniami modułowymi w polskim budownictwie, firma Touax wspólnie z Millward Brown przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzenie poziomu znajomości tej technologii. Ponadto zweryfikowano świadomość respondentów na temat korzyści dostarczanych przez rozwiązania modułowe.

Znajomość budownictwa modułowego
Średnie i duże firmy, jak każde inne, starają się, w zależności od charakteru swojej działalności, sprawnie adaptować się do sytuacji rynkowej oraz własnych potrzeb. Przedstawiciele tych przedsiębiorstw są więc coraz bardziej ciekawi i świadomi nowych rozwiązań oraz chętnie je implementują, w celu zdynamizowania rozwoju firmy. Dotyczy to także technologii budowlanych.

Wyniki badania wskazują, że większość respondentów słyszała o budownictwie modułowym. Znajomość kategorii jest zbliżona wśród przedstawicieli firm dużych (76%) i średnich (75%) - mówi Jacek Staniszewski, Dyrektor Generalny Touax. Jednak pomimo deklarowanej wiedzy na temat rozwiązań modułowych, znacznie gorzej wypada świadomość na temat korzyści wynikających ze stosowania takiego rodzaju budownictwa - zaznacza.

Wiedza o korzyściach z rozwiązań modułowych

Wśród respondentów, czyli przedstawicieli potencjalnych grup docelowych odpowiedzialnych za rozwój infrastruktury w przedsiębiorstwach zweryfikowano także świadomość na temat korzyści dostarczanych przez tę technologię.

Tylko 1/3 respondentów zadeklarowała znajomość korzyści, które są charakterystyczne dla rozwiązań budownictwa modułowego. Istotnie częściej deklarowali ją przedstawiciele firm dużych (39%) niż średnich (26%). Ankietowanych poproszono o wymienienie najistotniejszych znanych im korzyści oferowanych przez budownictwo modułowe. Odpowiedzi najczęściej odnosiły się do krótkiego czasu budowy. Cechę tę wskazało 40% badanych z firm dużych i 37% ze średnich. Jako następną podali oni możliwość przeniesienia budynku. Tę zaletę podkreślały częściej osoby reprezentujące duże przedsiębiorstwa - 31% do 17%.

Z kolei niskie koszty budowy wskazało odpowiednio 21% respondentów z dużych i 22% ze średnich przedsiębiorstw. W przypadku możliwości zmiany przeznaczenia lub funkcji budynku, cecha ta była znacznie więcej razy wymieniana przez przedstawicieli dużych (16%), niż średnich firm (6%). Korzyści z powiększenia budynku również częściej podkreślali ankietowani z większych podmiotów (9%), w porównaniu ze średnimi (3%).

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 828 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP