XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Centra handlowe muszą walczyć o klientów

Centra handlowe muszą walczyć o klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Realizacja dużych inwestycji handlowych w polskich miastach wciąż ma rację bytu, pomimo rosnącego wskaźnika nasycenia powierzchnią handlową - przekonywał podczas sesji Centra Handlowe na Property Forum 2014 Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju sieci Euro-Net.

- Lokalizacja centrów handlowych zawsze pozostanie ważna, ale w tym roku doskonale widzimy spadający wskaźnik odwiedzalności. Coś trzeba z tym zrobić, musimy walczyć o klientów - zaapelował Czarnecki.

Jako metodę rozwiązania około 6-proc. spadku odwiedzalności obiektów handlowych Andrzej Czarnecki wskazał wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak internet.

- Nie chodzi tu jednak o wprowadzenie do centrów handlowych smartfonów. Chodzi o zmianę postrzegania obiektu jako czegoś więcej, niż tylko destynacji zakupowej. Euro-Net od dawna w taki sposób projektuje swoje placówki, by zmaksymalizować perspektywy płynące z e-commerce - dodał.

Internet jest przy tym kluczowy dla przyciągnięcia młodych klientów. To, zdaniem panelistów sesji "Czy to koniec ery dużych centrów handlowych w największych aglomeracjach?", kluczowe, zwłaszcza jeśli uwzględnimy przyszłość rynku handlowego.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Centra handlowe muszą walczyć o klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!