Realizacja dużych inwestycji handlowych w polskich miastach wciąż ma rację bytu, pomimo rosnącego wskaźnika nasycenia powierzchnią handlową - przekonywał podczas sesji Centra Handlowe na Property Forum 2014 Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju sieci Euro-Net.
Jako metodę rozwiązania około 6-proc. spadku odwiedzalności obiektów handlowych Andrzej Czarnecki wskazał wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak internet.
- Nie chodzi tu jednak o wprowadzenie do centrów handlowych smartfonów. Chodzi o zmianę postrzegania obiektu jako czegoś więcej, niż tylko destynacji zakupowej. Euro-Net od dawna w taki sposób projektuje swoje placówki, by zmaksymalizować perspektywy płynące z e-commerce - dodał.
Internet jest przy tym kluczowy dla przyciągnięcia młodych klientów. To, zdaniem panelistów sesji "Czy to koniec ery dużych centrów handlowych w największych aglomeracjach?", kluczowe, zwłaszcza jeśli uwzględnimy przyszłość rynku handlowego.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Centra handlowe muszą walczyć o klientów