- Zużycie cementu na mieszkańca w Polsce jest obecnie na poziomie krajów rozwiniętych, a nie krajów, które dynamicznie się rozwijają - wskazuje Ernest Jelito, prezes Grupy Górażdże, w rozmowie Tomaszem Elżbieciakiem.
- Moje plany opierają się na kilku podstawowych założeniach. Wspólnie z zarządem zdefiniowaliśmy silne strony grupy, które nadal będziemy rozwijać. Przyjrzeliśmy się też sytuacji na rynku oraz oczekiwaniom klientów. Ponadto wyodrębniliśmy nasze słabe punkty.
Na podstawie analizy tych czynników opracowujemy nową strategię, która jasno określi nowe cele i wyzwania. Będziemy się koncentrować na wzroście grupy przez inwestycje oraz przejęcia innych podmiotów. Jednym z kierunków stanie się z pewnością poszukiwanie wartości dodanej dla klientów m.in. dzięki wprowadzeniu nowych produktów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Cement i nowe realia