Dzięki inwestycjom w laboratoria dyrekcja ma skrupulatnie kontrolować wykonawców, ale ci kwestionują wyniki kontroli. Konflikt wisi w powietrzu - napisał "Puls Biznesu".
- Trwa dyskusja między wykonawcami i przedstawicielami dyrekcji o tym, ile ma być asfaltu w asfalcie. […] Nie wszyscy wykonawcy zgadzają się bowiem z metodami badania, jakie stosuje dyrekcja - powiedział "Pulsowi Biznesu" Dariusz Słotwinski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych.
Zazwyczaj dyrekcja każde wykonawcy nadrobić uchybienia na swój koszt i wydłużyć gwarancję. Wykonawcy mają jednak własne laboratoria, których wyniki są często odmienne niż te przedstawiane przez placówki GDDKiA. Wówczas wkraczają laboratoria niezależne - pisze "Puls Biznesu".
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.