Koszt budowy drogi ekspresowej w technologii asfaltowej oraz jej utrzymania przez okres 30 lat jest o ok. 20 proc. niższy niż w przypadku betonu - twierdzi Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych. - Nawierzchnie betonowe są tańsze już na etapie budowy, a po 30 latach dają 50 proc. oszczędności - uważa Stowarzyszenie Producentów Cementu.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- PROGRAM BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH ALERT | RSS
- INWESTYCJE INFRASTRUKTURALNE ALERT | RSS
- MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA ALERT | RSS
- POLSKIE STOWARZYSZENIE WYKONAWCÓW NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH ALERT | RSS
- WYSZYŃSKI ANDRZEJ ALERT | RSS
- DEJA JAN ALERT | RSS
- STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW CEMENTU ALERT | RSS
- BETON ALERT | RSS
- ASFALT ALERT | RSS
- INWESTYCJE DROGOWE ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Asfalt czy beton - co tańsze? Trwa festiwal argumentów