Krakowski oddział GDDKiA otrzymał osiemnaście wniosków o dopuszczenie do przetargu na budowę 4,5-kilometrowego odcinka S7 we wschodniej części Krakowa - w dzielnicach Podgórze i Nowa Huta. W ramach inwestycji powstanie też most na Wiśle.
1. Konsorcjum: Sando Budownictwo Polska, Construcciones Sanchez Dominguez (Hiszpania)
2. Budimex
3. Dragados (Hiszpania)
4. Konsorcjum: Porr Polska, Porr Bau (Austria)
5. Konsorcjum: OHL (Hiszpania), OHL (Czechy)
6. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Erbedim
7. Energopol-Szczecin
8. Konsorcjum: Warbud, Eurovia Polska
9. Konsorcjum: Mota-Engil Central Europe, Mota-Engil Engenharia e Construcao (Portugalia)
10. Konsorcjum: Aldesa Construcciones Polska, Aldesa Construcciones (Hiszpania)
11. Mapa Insaat ve Ticaret (Turcja)
12. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty-Łódź, Gotowski Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe
13. Mostostal Warszawa
14. Astaldi (Włochy)
15. Konsorcjum: Bilfinger Infrastructure, Bilfinger Construction (Niemcy)
16. Konsorcjum: Berger Bau Polska, Berger Bau (Niemcy)
17. Skanska
18. Konsorcjum: Strabag, Heilit+Woerner Budowlana (grupa Strabag)
W ramach inwestycji, oprócz budowy dwujezdniowej drogi ekspresowej i dwupoziomowych węzłów drogowych - węzła Rybitwy i węzła Igołomska, powstanie most na Wiśle o długości ok. 0,7 km a także 12 innych mostów i wiaduktów. Przebudowana zostanie droga krajowa nr 79 na odcinku 1,55 km, linia tramwajowa oraz infrastruktura techniczna.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: 18 chętnych na odcinek S7 w Krakowie z mostem na Wiśle