PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

10 ofert na magistralę nadodrzańską. Hiszpanie najtańsi

Autor: wnp.pl (TE)
25-02-2014 10:58

PKP PLK otrzymała dziesięć ofert w przetargu na modernizację ok. 19-kilometrowego odcinka linii kolejowej nr 273, czyli tzw. magistrali nadodrzańskiej. Najtańsza należy do konsorcjum hiszpańskiej grupy Construcciones y Promociones Coprosa.

Zadanie dotyczy trasy na odcinku Czerwieńsk Towarowy - Bytnica w woj. lubuskim. Termin realizacji to 1 grudnia 2014 r., a najkorzystniejsza oferta ma zostać wybrana według kryterium najniższej ceny.
Najtańszą złożyło konsorcjum Coprosa Polska, Construcciones y Promociones Coprosa, Trans-Bud-Projekt z Warszawy, które chce zrealizować prace za 38,49 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 49,2 mln zł brutto.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Tor z Mysłowic, Przedsiębiorstwo Unitor B z Tychów, Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Bud-Most z Knurowa - 43,66 mln zł

2. Konsorcjum: Strabag Rail Polska, Strabag - 51,19 mln zł

3. Eiffage Polska Koleje - 46,17 mln zł

4. Konsorcjum: Coprosa Polska, Construcciones y Promociones Coprosa (Hiszpania), Trans-Bud-Projekt z Warszawy - 38,49 mln zł

5. Konsorcjum: Rubau Polska, Construcciones Rubau, Rover Alcisa (Hiszpania) - 47,31 mln zł

6. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Transkol, Infra Silesia (grupa DB Schenker) - 51,97 mln zł

7. Konsorcjum: Schweerbau (Niemcy) - 49,17 mln zł

8. Porr Polska - 47,66 mln zł

9. Konsorcjum: Zakład Robót Komunikacyjnych Dom w Poznaniu (grupa PKP PLK), Alusta z Poznania - 48,77 mln zł

10. Konsorcjum: Vias y Construcciones (Hiszpania), Pol-Aqua - 55,54 mln zł

Trwająca od kilku lat modernizacja magistrali nadodrzańskiej to jeden z ważniejszych projektów realizowanych przez PKP PLK. Spółka przewiduje w latach 2013-2016 dalszą modernizację wybranych odcinków trasy.

"Nadodrzanka" należy do kluczowych linii kolejowych. Prowadzi z Wrocławia do Szczecina przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól, Zieloną Górę, Rzepin, Kostrzyn i Gryfino. Trasa stanowi ważny element korytarza transportowego C-E 59 łączącego Skandynawię z południem Europy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


33 719 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP