PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

10 ofert na magistralę nadodrzańską. Hiszpanie najtańsi

Autor: wnp.pl (TE)
25-02-2014 10:58

PKP PLK otrzymała dziesięć ofert w przetargu na modernizację ok. 19-kilometrowego odcinka linii kolejowej nr 273, czyli tzw. magistrali nadodrzańskiej. Najtańsza należy do konsorcjum hiszpańskiej grupy Construcciones y Promociones Coprosa.

Zadanie dotyczy trasy na odcinku Czerwieńsk Towarowy - Bytnica w woj. lubuskim. Termin realizacji to 1 grudnia 2014 r., a najkorzystniejsza oferta ma zostać wybrana według kryterium najniższej ceny.
Najtańszą złożyło konsorcjum Coprosa Polska, Construcciones y Promociones Coprosa, Trans-Bud-Projekt z Warszawy, które chce zrealizować prace za 38,49 mln zł brutto wobec budżetu inwestora w wysokości 49,2 mln zł brutto.

Poniżej pełna lista złożonych ofert (cena brutto):

1. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Tor z Mysłowic, Przedsiębiorstwo Unitor B z Tychów, Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Bud-Most z Knurowa - 43,66 mln zł

2. Konsorcjum: Strabag Rail Polska, Strabag - 51,19 mln zł

3. Eiffage Polska Koleje - 46,17 mln zł

4. Konsorcjum: Coprosa Polska, Construcciones y Promociones Coprosa (Hiszpania), Trans-Bud-Projekt z Warszawy - 38,49 mln zł

5. Konsorcjum: Rubau Polska, Construcciones Rubau, Rover Alcisa (Hiszpania) - 47,31 mln zł

6. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Transkol, Infra Silesia (grupa DB Schenker) - 51,97 mln zł

7. Konsorcjum: Schweerbau (Niemcy) - 49,17 mln zł

8. Porr Polska - 47,66 mln zł

9. Konsorcjum: Zakład Robót Komunikacyjnych Dom w Poznaniu (grupa PKP PLK), Alusta z Poznania - 48,77 mln zł

10. Konsorcjum: Vias y Construcciones (Hiszpania), Pol-Aqua - 55,54 mln zł

Trwająca od kilku lat modernizacja magistrali nadodrzańskiej to jeden z ważniejszych projektów realizowanych przez PKP PLK. Spółka przewiduje w latach 2013-2016 dalszą modernizację wybranych odcinków trasy.

"Nadodrzanka" należy do kluczowych linii kolejowych. Prowadzi z Wrocławia do Szczecina przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól, Zieloną Górę, Rzepin, Kostrzyn i Gryfino. Trasa stanowi ważny element korytarza transportowego C-E 59 łączącego Skandynawię z południem Europy.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 460 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP